Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Milá paní Černochová,

zajímám se o letectví, nikoliv o politiku a podle toho, prosím, chápejte můj dotaz NA VÁS.

Nepatřím tedy ani k fandům pana ministra Stropnického. Podle pořekadla "ševče, drž se svého kopyta" i on se svému kopytu velmi vzdálil. I když se alespoň´snaží, "ministryně obrany" Parkanová ani ta druhá opravdu měřítkem být nemohou. S odpovědí pana ministra zřejmě nejste spokojena. A jakou odpověď jste, prosím, čekala? Nebo jinak - jakou odpověď jste s to vyhodnotit. Vy se v této problematice vyznáte? Víte například potřebný výkon kW/kg pro start z vysoko položených letišť, potřebné rozměry nákladového prostoru a vrat? Znáte možné dodavatele ceny, podmínky nákupu a poměr ceny k potřebnému vybavení? Znáte, co to potřebné vybavení je, třeba elektronika, navigační systémy, systém pasivní ochrany atd.?? Já o tom pochybuji, ale máte možnost mě přesvědčit. Pokud Vám za to ovšem, jako řadový občan stojím. Nemám žádný vliv, ani ambice. Jsem proto zcela svobodný, zcela nezávislý. Víte, já mám dojem, že šťouráte do něčeho, o čem nevíte nic. V duchu současné destruktivní politiky TOP 09. Jaké letadla by, podle Vás měl pan Stropnický vybrat? Těším se na Vaši odpověď. J.K.:-)

0 0
možnosti

Vidím jen 2 logické možnosti. Embraer, nebo A 400M. :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS