Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Současný zákon o služebním poměru umožňuje nařídit policistovi přesčasy v rozsahu až 150 hodin v kalendářním roce, ale pouze v důležitém zájmu služby. Za takové přesčasy mu nenáleží zvláštní odměna, protože je pokrývá služební příjem. Teprve až služba přesčas nad 150 hodin za rok je placená. Takže odslouží 150 hodin zadarmo, nic za to nemá. Služba přesčas byla na nařizována policistům, aniž k tomu byly dány zákonné podmínky. Řešil se tím nedostatek policistů ve službě. Ten, kdo se odvážil stěžovat, to rychle poznal na sobě. Byl bez odměn, zákonná služba, byla drobena tak, aby měl co nejméně volna. To si raději každý rozmyslel si stěžovat. Hodně policistů po zjišťění že má minimální volno na své záliby má minimální čas na rodinu odcházela do civilu. Koho by bavilo jít ze služby do služby.

0 0
možnosti
Foto

I27v50a69n 57V15e79s12e29l11ý

25. 2. 2017 12:38

A to si představte jak by to vypadalo podle tohoto zákona v podobě ve které nikdy neplatil. Tedy dle názoru ministra (dnes nebožtíka) Grosse, kdy bylo přesčasů zadarmo dvakrát tolik.

Já podle tohoto zákona odsloužil jen něco víc jak tři roky ( ne u policie) a neodsloužil ani jednu hodinu zadarmo, ale na různých těch kurzech a školeních jsem slyšel od kolegů z jiných krajů jak jim přesčasy nařizují jak na běžícím pásu. Je to jen o manažerských schopnostech nadřízených, kteří se necítí být jen veliteli.

Zněním toho zákona jsem po jednatřiceti letech najednou dostal smlouvu na dobu určitou (4 roky) na doplnění alespoň bakaláře na což jsem ve věku 53 let odpověděl, že pokud jsem VŠ nezvládl ve dvaceti tak radši skončím. Odsloužil jsem třicet pět let a tři dny.

Bývalí kolegové mi teď potvrzují, že jsem odešel na poslední chvíli a nejedná se hlavně o peníze ikdyž ... .

2 0
možnosti

A pardon-zde ještě velmi zajímavý a dobře vyargumentovaný blog na toto téma:http://korecky.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=589091

Mohl by Vám v něčem pomoci, přestože tuším, že máte v této věci jasno..

0 0
možnosti

Vážená paní Černochová, úvodem se přiznám, že jsem blog jen tak prolétl a tak nemám na danou problematiku jasný názor. Spíše bych rád využil této příležitosti a zeptal se Vás na 2 věci- jednu obecnější a jednu konkrétní.

Co si myslíte o faktu, že jsme na druhém mítě v Evropě v počtu policistů na hlavu (a to si nejsem jist, zda je započítána i Městská pol..) -viz.

http://www.denik.cz/z_domova/pocty_policistu.html.

A domníváte se, že s tím koresponduje naše bezpečnost, např.na silnicích??

A dále- jaký máte názor na ministrem CH.prosazovanou ústavní novelu o držení a použití zbraně vím a mám ho také souhlasný. Nicméně bych se rád zeptal(resp. Vás požádal), zda byste ho mohla více veřejně, či interně podpořit, přestože je to návrh vládní?!

Je to podle mně jedna z těch bytostně důležitých věcí, než nás EK odzbrojí úplně..

Díky a hezký víkend

1 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS